[Tajfutas] NEA eredmények

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2015. Júl. 17., P, 22:15:09 CEST

Szia Ádám!

Azért azt nem mondanám, hogy annyira egyszerű ez a pályázat. Bő tíz évig írtam sporttémájú pályázatokat, és azt kell mondjam folyamatosan csak bonyolították a központi pályázatokat,és azok elszámolását, erről szerintem Mosa is tudna rémtörténeteket mesélni a pályázatok másik oldaláról. Nekem csak a különböző igazolások beszerzése több időmbe került mint 4 óra, úgyhogy azt kell mondjam profi vagy!!

Csak tájékoztatásul azoknak, akik az én bő 1-2 oldalas leveleimtől már kaparják magukat, a kiírás meg az útmutató együtt szerintem biztosan meghaladja a 100 oldalt, az alapos átolvasására eddig még sose vállalkoztam, nekem már önmagában az is bőven meghaladná a 4 órát, meg annyi örültség van összehordva bennük, hogy félek elolvasni is nehogy közben szívinfarktust kapjak. Kb. olyan egyszerű a pályázati útmutató, mint a söralátétre írt adóbevallás...

Egyébként olyan rendezvényekkel pályáztunk, amiket amúgy is megrendeztünk, de voltam olyan hülye, hogy emlékéremre, meg kitűzőre is pályáztam, mert a terepfutó versenyeken, meg a teljesítménytúrákon az a szokásos díjazás. Lehet, hogy benne volt valahol a kiírásban, vagy az útmutatóban, vagy az útmutató segédletében, vagy a segédlet kiegészítésében, vagy az általános pályázati feltételek között, hogy ezekről a 100 meg 300 Ft-os emlékekről is átvételi elismervény kell (normális Margit??), de azt a részt sajnos nem olvastam. Ha tudom, hogy ennyire hülyék, akkor biztos valami olyat találok ki, ami nem ennyire tartozik bele a szabadidősport rendezvény közvetlen rendezési költségeibe, és az általad javasolt 3 db számlával elszámolható. Itt se volt sok a számla, mert egyre ráfért vagy 500 db emlékéremről a költség, csak 500 emberrel a helyszínen átvételi elismervényt aláíratni... Mivel az utolsó kb. 5-6 pályázatunknál  hülyébbnél- hülyébb dolgokat eszeltek ki az elszámolás során(némelyiknél már a beadás során is), így a gyomorfekélytől tartva már inkább nem vágtam bele idén a korábban már megírt tanácsaid ellenére sem a dologba... Amúgy ott kezdődött az ötletarzenáljuk, hogy a Dániai VB után két héttel megjött, hogy támogatják a kísérő versenyen való részvételünket. Gondolom úgy gondolták, majd újrarendeztetjük a VB-t... (Normális Margit??)

Kérhetek mondjuk egy nagy összegű számlát térképnyomtatásról, de aztán ha az elszámoláskor kitalálják, hogy átvételi elismervényt kell felmutatnom minden indulótól, hogy átvette a térképét? Szóval én már rettegek, mert azt érzem, ha van rajtam sapka, akkor azért vágnak ököllel az arcomba, ha meg nincs akkor azért...

Sok sikert és kitartást kívánok minden pályázatírónak! Lehet, hogy jövőre megfogadom a tanácsodat, és újra belevágok. Elvonulok először három napi hideg élelemmel és egy marék nyugtatóval egy csendes zugba, hogy átolvassam a rövidke kiírást és útmutatót, aztán megpróbálok olyan pályázatot írni, amit képes leszek elszámolni, és amit esetleg támogatni is hajlandóak lesznek.

üdv. Viktor