[Tajfutas] Pest megye sprint bajnokság_augusztus 29-én Gödöllőn

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2015. Júl. 14., K, 23:11:01 CEST

Sziasztok!

A 2003-as sprint OB selejtezőre készült térkép volt az első ISSOM-térkép
Magyarországon, én készítettem, bár a húgom neve lett ráírva.
Most Ábel megcsinálta újra, a terepben és a térképben sincs nagy
eltérés, de az új térkép bizonyára pontosabb. Én akkor még kezdő voltam
a térképkészítésben, pl. nem voltam képben georeferált alap használata
tekintetében.

A tárgyban szereplő verseny után, délután lesz egy másik is Gödöllőn a
vasút túlfelén az Egyetemvárosban, tehát két futást is kaphat, aki
odautazik. Hamarosan erről is lesz kiírás.

Üdv,
Skuló Marci