[Tajfutas] Barátság Kupa szenior pályák pályahosszai

"Gombkötő Péter" Gombkoto.Peter at ybl.szie.hu
2015. Júl. 14., K, 16:17:45 CEST

Ne hülyéskedj már, mert még azt is meg kellene akkor adnunk, hogy hol legyen a mobil-WC az erdőben, ha besz.... a feladat nehézségétől.
A pálya feleljen meg a szabályzatnak, a rendezőség meg ne adjon meg hamis adatokat.
A nagyobb gond az, hogy pl. F70-ben sem azonosak a képességek, még Pista bácsi (Jelinek) és köztem sem, hogy másról ne is beszéljünk. Rugalmasabb rendszer kéne, nem mereven az életkorhoz kötni, és lesza...... a rangsorpontokat.
(Bocsi  az indulatosabb kifejezésekért!)

Oldgombi

----- Eredeti levél (Original Message) -----