[Tajfutas] jwoc2015 váltó

Ábel Pintér pinterabel93 at gmail.com
2015. Júl. 12., V, 00:13:07 CEST

Kedves Listatagok, kedves Boxi!

Az értekezésben elhangzó egyik kérdésre a választ a http://www.jwoc2015.org/
honlap felső menüsorának "Press" füle alatt a Runner interviews pontján
belül, angol nyelven lehet megtalálni, többek közt a pont említésre került
Tim Robertson is nyilatkozott (köszönet érte a rendezőknek!).
Igen, mondhatni tényleg egy "skandináv", sőt kis túlzással klub szintű házi
bajnokság volt. :)

Üdv,
Pintér Ábel