[Tajfutas] tájfutás a sajtóban

Németh Zsoltné melcsi68 at gmail.com
2015. Júl. 10., P, 10:05:22 CEST

Sziasztok!

Akkor ha már Fecó rákérdezett had dicsekedjek én is! A Veszprémi Honvéd SE
sajtóreferensének, Mérő Edit lelkes "munkájának" köszönhetően Veszprémben
az elektronikus sajtóban a tájfutás az egyéni sportok között már*
külön *rovatot
kapott!
Ezt csak az atlétika az úszás és az autósport mondhatja el nálunk
magáról.......

http://vehirsport.hu/rovat/egyeni/tajfutas

Ezenkívül rendszeresen megjelennek az egyesület eredményei a megyei napi
lapban ( Napló https://veol.hu/sport ) a megyei heti lapban ( Veszprémi  7
Nap ) és egy másik internetes médiában is ( http://www.hajraveszprem.hu/ ).
A helyi rádió ( MÉZ Rádió ) is bemondja eredményeinket rendszeresen.

Tehát nálunk is már tudják mi a TÁJFUTÁS!

Üdv.
Melinda