[Tajfutas] JWOC 2015

Dr. Kiss Endre Endre.Kiss at szigetvaritakarek.hu
2015. Júl. 10., P, 09:59:27 CEST

Helló ! Nagy élvezettel olvastam a sokszimü vèlemènyeket a DTC uj reménységének, Mészáros Matyi 23. helyezéséről. Nekem tetszik,hogy ugyan a " ragadàs " szóbajött, de magam azt emelném ki igazàn,hogy ez a találkozàs  a pálya 2. felère esett !!!
S csendesen örvendek Szuromi Luca 26. helyezèsènek, aki ezt igen egyenletesen érte el,hisz az 5 rádiós controllon jól látható : 31-35-30-25-26-ik helyezése. S a 2. legjobb magyar, Viniczai Csenge nagyobb kilengèssel futott : 26-32-48-40-41. Egy 7.3 km hosszú pályán 135-ötöd magával azaz mindketten a VB első harmadában,....