[Tajfutas] re ellenvélemény

Csongrádi Jenő jcsong at hu.inter.net
2015. Júl. 9., Cs, 21:33:11 CEST

Gerzson, szerintem a ti befutótok(F70) a 117 kódról a 100-ra tájékozódásilag mégis kicsit több odafigyelést igényelt mint a mienk(F65). A 101-100 átmenetet nézve most se látok semmi csalafintaságot. Egyszerűen lejárt a munkaidő és a pályakitűző eldobta a ceruzáját…..

Ami a Te részidődet illeti, törődj bele hogy Te csináltad azt a menetet a legjobban! Grat hozzá neked.

Továbbra is várom hogy Sólyom megszólaljon a pályaadatok ügyében.

Üdv

Jenő