[Tajfutas] versenybírói nyilvántartás

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2015. Júl. 8., Sze, 22:19:19 CEST

Sziasztok!

Egyelőre nem, és még a versenybizottság részéről megbízott kezelő sem
tudja teljes körűen menedzselni. Az adminnak ezt a részét a szezon
végére fogjuk tudni befejezni az informatikai bizottság részéről. Addig
is minden, a témában a szövetségi címekre érkező levelet elteszünk, és
még ha nem is válaszolunk rá, később feldolgozzuk.

Egyébként én úgy hallottam, hogy a Balaton Kupa uzsai futamának
ellenőrzőbírója csak a verseny előtt két nappal, csütörtökön jutott ki a
terepre, mert az engedélyek és a térkép ügyében későn lépett a
rendezőség. De ez csak pletyka.

Üdv,
Skuló Marci