[Tajfutas] SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY: levelek a listára csatolt állománnyal

Zentai Laszlo lzentai at caesar.elte.hu
2015. Júl. 7., K, 17:34:29 CEST

Kedves Listatagok!

Mint minden listán itt is vannak korlátozások.
A legtöbb levél, amiatt nem megy el a listatagoknak, mert a csatolt
állományok méretét 1500 KB-ban korlátoztuk (ez nem a csatolt állomány
konkrét mérete, mert azt az e-mail küldés során oda-vissza kell konvertálni,
tapasztalat szerint az 1,1-1,2 MB körüli csatolt állományok még elmennek,
persze több csatolt állomány esetén ez az összes állományra vonatkozik, nem
egyenként).
Adminként én ugyan engedélyezhetném a nagyobb csatolt állományok
szétküldését, de ehhez e-mail közelben kell lennem, és egyáltalán nem
biztos, hogy a levlista tagjai ezt meg is kapják, mert a csatolt állományok
méretét a legtöbb levelezőrendszer korlátozza.
INDOKOLT esetben, ha valaki tényleg szeretne a listára nagy csatolt
állományt küldeni, akkor nekem küldje, így hamarabb megtörténik a
kézbesítés. Az nem indokolt eset, hogy valaki nem tudja egy kép méretét
csökkenteni (ma kaptam egy 11 MB-os életrajzot Word állományban, amelyben
egy 2*2 cm-es fénykép volt az egyetlen kép, a küldő csodálkozott, hogy a
legtöbb álláshelytől, ahová elküldte semmilyen választ nem kapott és nekem
is csak a gmail-es címemre tudta elküldeni).

Zetor