[Tajfutas] Főtikár - IOF vezető hazai óvás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Júl. 7., K, 10:19:29 CEST

Szia Áron,
Egy másik válaszlevélre írtam:
"Nézd, lehet, hogy szabályos ahogy kitűzték, de nem igazán etikus, vagy
sportnyelven fair megoldás."
Amúgy az általad linkelt szabályzat ezt írja:
16.5 For qualification races, the courses for the parallel heats shall
be as nearly as possible of the same length and standard.
A kérdésem: amennyire csak lehetséges hasonló legyen (kategórián belül)
= akár 6 ponton át azonos (egy másik kategóriával, akik átfedésben
versenyeznek)?????
http://obasen.orientering.se/winsplits/online/no/default.asp?page=classes&databaseId=37490&ct=true
A hölgyek első 1/3-a és az urak utolsó 1/3-a nem tudott magának párt
"választani" a hétvégi bankettre.
Lehet derülni az észrevételeken, de szakmailag kellene megmagyarázni.
pl. azt, hogy miért nem a ház sarkánál (déli) volt a pont.
További kellemes időtöltést,
Üdv,
Janó, aki rááldozna 50 EUR-t