[Tajfutas] JWOC2015 óvás?

MTFSZ iroda iroda at mtfsz.hu
2015. Júl. 6., H, 23:03:27 CEST

Kedves Janó!

Természetesen megteheted hogy óvsz. Kicsit körülményes, de megteheted.
Ehhez jelenleg a következők hiányoznak:

1. A helyszínen kellene tartózkodnod (lásd később).
2. Valamely nemzettel akkreditáltatni kellene magadat. Külső személy nem
tehet panaszt, nem óvhat, csak csapatkísérő (team official).
3. Elsőfokon panaszt (complaint) tehetsz írásban (papír alapon - ezért
kellene jelen lenned) a rendezőségnél. Ezt az előzetes eredmények
megjelenésétől kezdve (ez megjelenik a célban nyomtatott formában - az
internetre nem kerül fel) 15 percen belül kell megtenned, a mai napon ez
kb. 15:00-kor volt.
4. Amennyiben a panaszodat elfogadja a Rendezőség - amit írsz, abból nem
igazán érthető számomra hogy mit szeretnél: a versenyt megsemmisíteni, vagy
csak a hangodat hallatni? - akkor sajnos nem óvhatsz. Gyanítom azonban hogy
a panaszodat a Rendezőség rövid úton elutasítaná, mondván semmilyen
szabályba ütköző dolgot nem tettek.
5. Ha a panaszodat elutasították, akkor már tényleg óvhatsz. Megkeresed az
ellenőrző bírót (IOF Senior Event Adviser - itt éppen Lasse Forsberg
Stockholmból), befizetsz neki 50 eurót (ez éppen idén lett bevezetve, hogy
a komolytalan óvásokat megelőzzük) és máris a zsűri elé kerül az ügy.

+1: ha a zsűri elé kerülne (került volna) az ügy, a zsűri rövid
értetlenkedés után elutasítaná az óvásodat (mint ahogy a tegnapit is). Ezt
onnan tudom, mert egy negyed órája még egy asztalnál beszélgettünk és jót
derültünk rajta.

Üdvözlettel,
Less Áron
IOF Tájékozódási Futó Bizottság vezetője

Ui.: ha legközelebb IOF versenyen óvni szeretnél, az érvényes
Versenyszabályzatot itt találod meg:
http://orienteering.org/wp-content/uploads/2010/12/Competition-Rules-for-IOF-Foot-Orienteering-Events-May-2015.pdf