[Tajfutas] regionális versenynaptár 2015.

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2015. Jan. 28., Sze, 06:57:06 CET

Én is találtam több furcsaságot.

a,:Több nagy megye eltünt a palettáról, már nem rendez klf. bajnokságot, illetve nincs a régiós kiosztás között.

b,: É-mo-n a megszokott hármas kialakítás Heves-Nógrád-JászNagykun-Szolnok
kibővült Borsod Abauj Zemplén megyével.
Kíváncsi vagyok az eddig nyílt  régiós bajnokságokról távolmaradt(távolságok miatt?!) Jász-Nagykun-Szolnok megyei klubok eljönnek-e a pl. a borsodi lebonyolítású bajnokságra?