[Tajfutas] Hamarosan a "bölcsőben" kalandozhatunk.

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Jan. 23., P, 11:04:50 CET

Sziasztok,

A lenti levelemet még 2007-ben írtam a listára.
Azóta sok víz lefolyt a Dunán, de hamarosan tényleg a "bölcsőben"
kalandozhattok.
Arra kérnélek Titeket, olvasókat, hogy nézzétek meg a naptáratokban
van-e már valamilyen program beírva 2015. április 25 -re (szombatra).
Ha nincs, akkor előzetesen írjátok be arra a napra: "Bóly városa kitárta
kapuit a tájékozódási futók előtt". (Két sprint futam és megemlékezés)
Tegnap egy Mátrix bemutatót, játékot tartottam a bólyi általános
iskolában. 5x45 percben 237 tanuló ismerkedett meg a tájékozódás alapjaival.
A második óra eredménye mellékelve. 5 bemutató kör, majd az eredményben
szereplő 4 döntő futam következett. A munkámat óránként két pedagógus
segítette. Egyikük a második számítógépen futó SI kiolvasást kezelte (2
perces betanítást követően), a másik tanár pedig az önkiszolgáló
rendszerű térképcseréknél felügyelt. Eredményhirdetések minden óra végén.
Folytatás következik. Február második felében terem-tájékozódás (a
2009-ben megalkotott térképpel, pályákkal) március végén iskola udvar,
szintúgy a 2009-ben készült és most picit renoválandó térképpel.

Üdv,
HN