[Tajfutas] Ripszám útvonalak

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2015. Jan. 14., Sze, 20:44:41 CET

Sziasztok!

Ezt én is ajánlom, főleg mert sok munkám volt az elemzésben. :-)

Viszont teljes mértékben mégsem releváns idénre, mert a jégkárok miatt
egyes útvonalak idén nem járhatók, és az 1-es ill. 2-es pont is odébb
került kicsit. Emiatt lesz frissített térkép, amin minden be lesz
jelölve, érdemes lesz megvenni.
Ezekkel az információkkal frissítettem a kiírást is.

Üdv,
Skuló Marci