[Tajfutas] informatikai fejlesztések

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2015. Jan. 7., Sze, 20:43:47 CET

Sziasztok!
Helyzetjelentés és néhány információ kb. 21 órányi működés után. Eddig 111
fő regisztrált, akik 52 képet, 15 címet, 65 elérhetőségi adatot töltöttek
fel. A nap folyamán dél körül elérhetővé vált a lakcímek szerkesztése, most
már erre is van lehetőség.

Néhány további info:
-A regisztrációkor megadott e-mail cím nem jelenik az elérhetőségek között,
csak az értesítések, rendszer információk kiküldésére szolgál. Ha azt
szeretnétek, hogy megjelenjen, külön fel kell vinni az elérhetőségek közé
(ez duplikált bevitelt, de egyszerűbb kezelést jelent).

-Figyeljetek az elérhetőségek, képek, címek láthatóságának beállítására,
különben nem fogja őket a célcsoport az Adatbankban! Elérhető opciók:
--Mindenki: bárki, aki meglátogatja az Adatbankot
--Felhasználók: regisztrált felhasználók (tájfutók), akik be is vannak
jelentkezve a rendszerbe
--Adminisztrátorok: egyesületi és rendszerszintű adminisztrátorok, illetve
saját magatok

-Az egyesületi admin jogosultságok kiosztása folyamatosan történik az
egyesületi levelezőlista címjegyzéke alapján. A kiosztott jogosultságokat a
levél végén találjátok. Ezek a felhasználók további adminisztrátorokat
tudnak felvenni a klubhoz, a következő lépéseket végrehajtva:
1. Felül az egyesület nevére kattintasz
2. Az adatlapon megnyitod az Adminisztrátorok fület
3. Hozzáadod a kívánt felhasználót (csak olyat lehet, aki már regisztrált)
4. Szerkesztés gombra kattintva beállítod, hogy milyen jogosultságai
legyenek (az Entry nevezés a legalsó, ekkor Egyesületi adminként be tud
lépni, és nevezni az egyesület tagjait).

Kérdésekkel, problémákkal továbbra is forduljatok hozzánk bizalommal!

Üdv:
Petrócki Ádám

Egyesületekhez rendelt adminisztrátorok:
ARA Vékonyné Árva Katalin  ARA Vékony Andor  BBB Kovács Gábor  BEA Kovács
Balázs  BMG Kovács Róbert  DCS Surányi Gábor  DNS Magyar Ágnes  DTC
Gerzsényi Zsolt  DTC Less Áron  ESP Fekete Zoltán  HOD Petrócki Ádám  HOD
Forrai Miklós  HOD Vörös Endre  HOD Olasz Róbert  HOD Forrai Gábor  HSE
Vankó Péter  KFK Peics Antal  MAF Török Imre  MAT Horváth Sándor  MCB Paskuj
Mátyás  MEA Harkányi Zoltán  OSC Marosffy Dániel  PSE Gösswein Csaba  PSE
Nemesházi László  PSE Grant Julianna  SAS Scultéty Orsolya  SAS Scultéty
Márton  SAS Hegedűs Béla  SIR Kovács Zoltán  SPA Gyalog László  SZV Gera
Tibor  TSC Cserteg István  TSE Zakariás János  TTE Tóth Tamás  TTE Miháczi
Zoltán  TTT Mészáros Károly  VHS Németh Zsoltné  VHS Bálint Bence  VTC
Molnár Péter  ZST Csizmadia István