[Tajfutas] informatikai fejlesztések

Zsolt Weiler weilerzsolt at gmail.com
2015. Jan. 7., Sze, 10:50:44 CET

Sziasztok!
Új emberként regisztráltam, tökéletesen működött. Nagyon jó fejlesztések.
Abszolút jónak és szükségesnek látom, hogy saját képeink felett megkaptuk a
rendelkezést - magunknak beállíthatjuk, hogy mit publikálunk, és hogy ezt
csak a regisztrált tájfutók lássák (ami az eredeti cél), vagy a nagyvilág
(különbözőek vagyunk, mindkettőre van igény)
Nem értek hozzá, csak kérdezem: a kommunikáció (pl. a jelszó beírás)
titkosított kommunikációval megy? (https?) Mostanában már ez kezd lenni a
sztenderd.
Üdv
ZSolt