[Tajfutas] informatikai fejlesztések

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2015. Jan. 7., Sze, 09:12:06 CET

Örülünk és köszönünk minden fejlesztést, különösen az
örökre elveszettnek hitt Tájfutó Arcok visszatérését.

A Tájfutó Arcok szerintem az utóbbi 20 év olyan vívmánya,
amit közvetlenül az SI bevezetése után kell említeni.
Különösen, ha a tájfutást nemcsak a család sportjának,
hanem családias sportnak is szeretnénk tenni.