[Tajfutas] félig off (útdíj)

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2015. Jan. 2., P, 18:37:23 CET

2015. január 2. 10:22 Julianna Grant írta, <jzgrant at yahoo.co.uk>:

>  Ami viszont meglepett az az, hogy a 8-as nem lett fizetős, ha már egy
> csomó más, annál rosszabb út is az lett.

​Elvileg az autóutak mind fizetősek lettek, nem tudom a 8-ason van-e kint
autóút tábla?

Mi nógrádiak tuti meggazdagodunk, mert nincs egy méter autóutunk/pályánk
sem​, bár a 21-esen már elég sok a 2x2-es szakasz, de az is csak
gyorsforgalmi, tehát nem fizetős.
Viszont ha (BGyarmatról) Pestre mennénk, akkor
az M2 autóút, így fizetős, pedig az meg többnyire csak 2x1-es​.

​Logika nincs benne, de majd megszokjuk. Vagy nem.
kovacsp​