[Tajfutas] OCAD váltó variációk?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Feb. 28., Szo, 13:33:47 CET

Köszönöm Csizi gyors válaszát!
Én tanultam belőle, megosztom veletek is.
Az 1, 3 pontoknál amikor a beszúrás opciónál választasz, akkor a "Csapat
variáció"-t választottad.
Az 5. pontoknál amikor a beszúrás opciónál választasz, akkor a "Szakasz
variáció"-t választottad.

A 7-es pontnál a beszúrás opciónál újra a "Szakasz variáció"-t
választod, de a példában szereplően a párbeszédablak alján és a 3-as
számot a 2-es alá húzod és ezt követően OK.
Onnantól a villák csapat vagy szakasz variációk esetében már csak
kétfelé bonthatók.
hamarosan SI kérdéseim következnek.