[Tajfutas] HOB

Szieberth Péter szieberth at gmail.hu
2015. Feb. 17., K, 20:21:18 CET

Sziasztok!

Bocsánat, én is utoljára szólok hozzá!

Egyetlen
szóval sem kritizáltam írásaimban a rendezőket. Erről a helyzetről nem
ők tehetnek. Harkányi Cs. azt írta: látatlanba ne kritizáljunk. Kedves
Csaba, itt nem a versenyről beszéltünk. A rendezők bizonyára mindent
megtesznek.

HOB egy egyéni versenyszám. Ahogy eddig, ezután sem lehet
oly mértékben GARANTÁLNI az egyéni versenyzést, mint indítási közökkel.

Nem tartom lehetetlennek, hogy lesz előbb vagy utóbb olyan OB, ahol
már a létrejötténél tudja mindenki, hogy az tömegrajtos ( TOB).

Számomra érthetetlen egy meglévőt miért kell birizgálni. Ha valaki
mint írta M.M: "egy megfelelően előkészített írásos javaslat", azt
bizonyára a széles közvéleményt is kikérdezve dönthetnek az illetékesek
egy új versenyforma létrehozásáról.

Most arról is rágjuk itt a gittet,
hogyan lehetséges hogy a HOB megmaradjon HOB-nak. Több lehetséges
megoldás van. MM. szerint nekünk kell bizonygatni, miért jó a 35 éves
hagyománnyal rendelkező HOB. A másik a közgyűlés. Talán diplomatikusabb
lenne az elnökségnek magától napirendjére tűzni. Szerintem nem kell
bizonygatni semmit. Elő kell venni a 35 évvel ezelőtti előterjesztést.
Benne kell lennie, miért fontos ez a versenyszám. Ha valaki mást akar,
az EGY MÁSIK VERSENYSZÁM. Ehhez kellene a közgyűlés? Egyetlen OB-nak sem
lett megváltoztatva az alpvető szabályzata. Csupán uj OB-k keletkeztek.
A változtatás a lebonyolításban történt (feljutás, (csapat) létszám,
indulási közök), nem a verseny alapvető arculatában.

Többekben
fogalmazódhat meg, várjuk meg a HOB-t és utána döntsünk. De mit is dönt
el most egyetlen verseny, azok után ami már eddig megbukott? A
döntéshozók valahol több hibát vétettek. Miért nem lehet ezt valahogyan
visszaállítani? Egyetlen komoly érvet a tömegrajt mellett nem olvastam.
Miért ragaszkodnak hozzá? Nekünk kellene bizonygatni (írásban,
alátámasztva) … de mit is Miki????

Nem egy verseny alapján kell ebben
az esetben dönteni, ha nem a versenyzési szabályzatról. A magyar terepek
nem teszik lehetővé, hogy (sok évre előre tekintve) eleget lehessen
tenni tömegrajttal az egyéni versenyzés követelményének és
kiküszöbölhetők lehessenek a  tömegrajtból adódó problémák. A saját
versenyélmény nem mérvadó. Ezért sem példálóznék vele.

Egyéni OB-n
tömegrajttal nem indulok (ez az én döntésem) sem most, sem máskor.

Szieberth Péter PVM