[Tajfutas] ONEB tömegrajt

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2015. Feb. 17., K, 13:42:19 CET

Sziasztok,
no nem a kedélyeket szeretném borzolni, elnézést a story magazinos cím
választásért :) DE szerintem azon lenne érdemes gondolkozni, hogy az idei
ONEB-en, ahol nincs selejtező már, jó-e a sorsolásos rajtoltatás? Az eddig
megszokott 2 fordulós formának nagy előnye volt, hogy a végére maradtak a
legjobbak, így érdekes, izgalmas, jól közvetíthető volt  a verseny. Továbbá
24 fős csoportokra lett osztva a döntő mezőnye, így időben is normális
keretek között lehetett maradni.
Nem lenne jobb az új, egyfordulós formában erősorrend szerint indítani?
(aktuális ranglistahely alapján pl.) Az is érdekelne, hogy a népes
kategóriáknál hogyan lehet megoldani a rajtoltatást? Ha betartjuk a 4
perces indítási közt akkor lesz aki 250-re indul? A feltételek biztosan
nagyon eltérőek lesznek az elején és a végén. Az MTFSz honlapon semmi
részlet nincs a szabályzatban, csak ennyi: '2015-től a Nyílt Normáltávú
Országos Egyéni Bajnokság selejtező futam nélkül kerül megrendezésre.'
Szóval ha még nincs új ONEB szabályzat, akkor ebben a témában még időszerű
lenne ötletelni (nem úgy mint az idei HOB megrendezési módján). Ha meg van
szabályzat, akkor szívesen elolvasnám.
zka