[Tajfutas] HOB (Privát)

Kerényi Dénes dkerenyi at qualiplan.t-online.hu
2015. Feb. 11., Sze, 11:13:22 CET

Kedves Sanyi!

Azt hiszem, fején találtad a szöget!

A 16-21 korosztálynak talán szüksége van megszokni az újításokat, és pl.
"egyéni versenyen gyakorolni a váltó szituációkat" (..ez már micsoda
marhaság...! - aki váltóra akar felkészülni/-készíteni, az
fusson/rendezzen váltóversenyt!). Ha a "nagyokosok" a közgyűlésben ezt
úgy látják, hogy hasznos, fussanak együtt a fiatalok! - akár tetszik
nekik, akár nem. (?)
De én - mint (régóta) szenior versenyző - szeretném ezt a sportot úgy
űzni (igen, kizárólag kedvtelésből, a magam örömére és egészségére - és
persze a magam pénzéből), ahogyan eddig. És láthatóan nem vagyok ezzel a
véleményemmel egyedül.
A tömegrajtos egyéni verseny ("érdekes" szóösszetétel...?) egy
kellemetlen vadhajtása a klasszikus tájfutásnak; hagyjuk máskorra, másokra!

üdv  D