[Tajfutas] HOB

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2015. Feb. 11., Sze, 08:42:46 CET

Szia Fifi!

Gábor a VB-ken normáltávon sokszor áll dobogón olyan versenyző, aki „ellavírozik” az elsővel, lásd legutóbbi magyar VB. Nem hiszem, hogy ne lett volna neki is szüksége 100 %-os koncentrációra... Valóban oda kellett figyelnie a másik mozgására is, meg a térképre is, hogy jó fele rohannak-e egyáltalán. A teljesen önálló tájékozódás biztosítása csak úgy lenne lehetséges, ha legalább 15-20 perces időközzel lehetne indítani a versenyzőket, és csak ők lennének az erdőben, hogy biztosan ne fogjon meg más nekik egy kevésbé látszó pontot stb…

üdv. Viktor