[Tajfutas] HOB

Zsolt Weiler weilerzsolt at gmail.com
2015. Feb. 10., K, 22:49:57 CET

Szia Orsi,

egyetértek, hogy az úszómedence és az atlétikapálya unalmasabb. NIncs is
akkora szenyor mezőny ezekben a sportágakban, mint a tájfutásban, pedig
sokkal szélesebb alapokra építkeznek.

Szerintem a tömegrajtos mezőnyben futás is tájfutás, csak másmilyen, ennek
is van létjogosultsága. Van aki szereti, és úgy éli meg, hogy sokkal több
dolgot kell kontrollálni - a terepen kívül a szétspriccelő többi futót,
növekszik az optimális döntéshez szükséges tényezők száma - van amelyik
segít, van, amelyik bezavar. Ez sokunknak sokkal felfokozottabb,
izgalmasabb, mint az egyedül futás. Fogadjuk el, hogy különbözőek vagyunk,
erre is van igény.

Üdv
Zsolt

2015. február 10. 22:34 Balázsné Krasznai Orsolya írta, <bakrorsi at gmail.com>