[Tajfutas] HOB

Balla Sándor ballaskft at gmail.com
2015. Feb. 10., K, 19:47:26 CET

Kedves Sportársak!

Én is csatlakozom azon táborhoz, akik bojkottálják a tömegrajtos egyéni versent a bajnokságon.
Ha az a cél, hogy újítsunk, rendezzünk ilyen jellegű versenyeket. Majd meglátjuk mekkora sikere lesz.
A pillangó pálya sem egyenlő esélyt ad. Csak egy-két együtt futónál osztja szét a versenyzőket, de tömegrajtnál semennyire. Egy szabad pontfogás is csak egyénileg érdekes, tömegrajtnál semmit sem ér.

Az értékelésről pedig csak annyit, hogy a rendezők még értékelni sem tudják. A VB-vel együtt rendezett versenyen sok tévedés történt. A mai napig nem nézte át senki az ottani eredményeket. Még dobogós helyezéseknél is voltak hibás sorrendben pontot fogó sportársak, akiket simán kihirdettek a dobogón. Amikor pedig szóvá tettük, a rendezőség semmit sem tett. Persze voltak becsületes sportársak is, akik szóltak a rendezőknek, hogy bocsi én másik kategória pályáját futottam, nem a sajátomat (mert még ezt sem vették észre).
Indultam régebben a Spari hosszútávún, amikor a hó miatt tömegrajttal rendezték. Az jó buli volt, de nem OB.

Köszönöm, de ez nem tájfutás. Nem kérek belőle. Annyival megtoldom az én amúgy is kis szavam, hogy azon egyesületek, akik így rendeznek bajnokságot, azoknak az összes versenyét mellőzni fogom.

Jó együtt futást a többieknek.
bs