[Tajfutas] HOB

Jenővári Gabriella jenovarig at gmail.com
2015. Feb. 10., K, 19:19:29 CET

Sziasztok!

"Azon az ominózus kísérleti HOB-n" ahogy Orsi írja a szenioroknak azért nem
vezették be a tömegrajtot, mert annyira utáltam volna tömegrajttal indulni,
hogy megóvtam a kiírást. Addig lapoztam a szabályzatot, míg meg nem
találtam benne a nem törölt passzust, vagyis az indítási idököz szerepelt a
szabályzatban.
Tavaly mi rendeztük a HOB-ot, és nem akartuk tömegrajttal csinálni.
Én idén sem fogok tömegrajttal idulni, mert egy korosztályváltással tudok
olyan kategóriában indulni, ahol már nincs tömegrajt. De nagyon nem értek
egyet a tömegrajttal, abba nem szólnék bele, hogy a fiatalok milyen
formában fussanak, de a szenioroknak miért kellene?

Azzal is egyetértek Péterrel, hogy sok az OB. Amikor bevezették a POCS-t,
akkor arról volt szó az Elnökségben, hogy majd választunk a két
csapatverseny-forma közt. Ez azóta sem történt meg.

Tavaly kipróbáltuk a Sprintváltót. Jó volt, így elfogadom, hogy a
szenioroknak 20 perces pályáik vannak, nekünk tehát nem sprint, de miért
kell OB-vá tenni? Ha nem OB, nem menne el rá a nép?

Szívesen megismerném a szeniorok véleményét ezekröl a kérdésekröl, mint a
Szenior Bizottság új vezetöje. Aki szeretné véleményét leírni esetleg nem a
listára, szívesen fogadom.

Sárika