[Tajfutas] Köszönet a segítségért

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2015. Feb. 4., Sze, 09:50:52 CET

Re: [Tajfutas]Sítájfutó OB,

A hétvégi Sítájfutó OB helyszínén, Bánkúton kitűnő hóviszonyok vannak, jelenleg 38cm friss hó van.

Esik a Mátrában is.

Én is estem tegnap reggel Mátraalmáson négy keréken...,s lám, hogy mire jó a tájfutók tábora, arra szép példa az esetem.

Látva, hogy aztán innen nincs menekvés, segítségért kellett folyamodnom!

Alig 45 perc után Pásztó,Salgótarján, Budapest, Galyatető- Mátraalmás telefonhelyek beiktatásával Fehérvári Péter(Salg. Dornyay) közvetítése mellett Stork Joachim Gábor (Salg. Dornyay) hathatós és eredményes riasztását követően, a mátraalmási fakitermelők egy terepjáróval (UAZ) kivontattak a főközlekedési útra.

Köszönet az önzetlen segítségükért!

Üdv:Popey