[Tajfutas] Fwd: 2015 a tájfutás éve

gocsejktfe . gocsejktfe at gmail.com
2015. Feb. 3., K, 13:17:11 CET

Sziasztok!

Nagy sikerrel lezajlott az I. Tájfutó Gála.
Ebben az évben mi is szeretnénk bevezetni néhány új dolgot.

Tudom, hogy az újdonságok nem mindenkinek tetszenek. Arra kérek mindenkit,
hogy próbálja ki, nézze meg mit gondoltunk és ha nem tetszik ezek után sem,
akkor lehet negatív véleményt megfogalmazni.

a) Sok vita volt itt a listán, hogy mi legyen a neve kis területen, sok
néző előtt végzett tájfutásnak, ahol a néző a verseny minden mozzanatát
látja. Szeretnék bevezetni erre egy új fogalmat: ARÉNATÁJFUTÁS
Ez lehet teremben, szabadtéren. Lehet tereptárgyak nélkül, vagy velük.
Lehet szerencsefutam, vagy Face tO Face, stb. Használjátok, ha megtetszett.

b) Balaton Kupán rendezünk Észak-Dél Tájfutó Gálát. Ez sok kérdést
felvethet.
De biztos hogy izgalmas lesz. Aki volt tavaly Balaton Kupán már láthatott
Face tO Face versenyt. Ez fogjuk megrendezni csapat versenyként Észak Dél
ellen szemtől szembe. Igazi Arénatájfutás lesz. :)
Lesz egy verseny, amin mindenki rajthoz állhat. A Balaton Kupa minden
futamára és prológjára benevező versenyzők ingyen indulhatnak. Ritkán
fordul elő tájfutó versenyen, hogy test test elleni küzdelem alakul ki. Itt
ketten vagytok. Test test ellen. Szemtől szembe. Kézben a térkép, előtted a
feladat. A nézők felmorajlanak. Néhány másodperc és indul a futam.
Kezdődhet egy új kihívás.
Az Észak-Dél Gála viszont kifejezett látványosság lesz. 6-6 főből áll
egy-egy csapat, amiből minimum két főnek lánynak kell lennie. Meghívásunkat
erre az eseményre már elfogadta Bertóti Regina, többszörös magyar bajnok
válogatott versenyző, aki a tavalyi ranglista 3. helyén végzett. További
információkkal folyamatosan fogunk Benneteket ellátni.

Üdv:
                            Sólyom

további infók:
www.mefob.gocsejtajfutas.hu <http://www.balatonkupa.gocsejtajfutas.hu/>