[Tajfutas] Örökösföld Kupa, SZSZBM-i Rövidtávú Bajnokság és Kórház Kupa

Gábor Surányi suranyigabi.76 at gmail.com
2015. Aug. 29., Szo, 21:39:51 CEST

Kedves Sporttársak!

Hétfőn éjfélig lehet még nevezni az Örökösföld Kupára, a
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Rövidtávú Bajnokság és Kórház Kupra.
Nevezéseteket az ENTRY-ben, illetve a nevezes at denevercsoport.hu e-mail
címen tehetitek meg.

A versenyeket 2015.09.5-6-án rendezzük meg. A 4 rövidtávú futam mellet
megrendezésre kerül a II. Denevér Trail-o Kupa, első alkalommal kerül
megrendezésre a Selfi-O Kupa. Az Örökösföld Kupa egy helyi egészségnap
keretei között kerül megrendezésre, melyen lehetőség lesz egészséges ételek
kóstolására, a két futam között láb és comb masszázsra, illetve a VK-ban
lévő kosárlabda pályán Streetball kupa kerül megrendezésre, amelyen várják
a szurkolókat illetve 3 fős csapattal akár résztvevőként is be lehet
csatlakozni.

A 6-án megrendezésre kerülő versenyen mind a két futamra új térkép készül,
így aki már versenyzett Nyíregyházán, az is új élményekkel gazdagodhat.

Részletek a versenykiírásokban, illetve a mellékelt plakátokon.

Mindenkit szeretettel várunk!

Rendezőség