[Tajfutas] váltó összeállítások leadása az entry-ben

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2015. Aug. 29., Szo, 20:09:50 CEST

Sziasztok!
Tegnap lejárt a Sprint Váltó OB nevezési határideje, így a rendezőkkel
történt egyeztetés alapján mától használható a funkció. Kérlek benneteket,
hogy ne hagyjátok az utolsó pillanatra az összeállítások leadását, illetve
ha valamilyen rendellenességet tapasztaltok, azt jelentsétek nekem
e-mailben!

Köszönettel:
Petrócki Ádám