[Tajfutas] Zala megyei rövidtávú bajnokság

fehérfecó (ztc) zala.ztc at zalaszam.hu
2015. Aug. 19., Sze, 14:45:25 CEST

Sziasztok!

Augusztus 29.-én Hévízen rendezzük meg a Zala Megyei Rövidtávú Bajnokságot, mely egyben Hévíz Kupa nevet is viseli.

Teljesen új térképpel, változatos tereppel és remélhetőleg izgalmas pályákkal várunk minden nevezőt.

Nevezési határidő augusztus 23. éjfél. (határidő után már csak a megmaradt kategóriákba fogadunk nevezéseket) Nevezni e-mailben és az ENTRY-ben is lehet.

A verseny kiegészített kiírása (új térkép részekkel) és a verseny legutóbbi (2004 Euromeeting) térképe is megtalálható itt: http://mtfsz.hu/megjelenites/versenynaptar/showevent.php?event=5987

További részletes információk a 25.-én megjelenő értesítőben.

Szeretettel várunk mindenkit!

ZTC