[Tajfutas] Hungária Kupa élőben az M1-en

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Aug. 16., V, 10:21:56 CEST

Sziasztok,
Elkaptam az élő adást. Jó volt a riport, a beharangozó.
A riporter felkészült volt és jókat kérdezett sportágunkról, a
tájékozódási futásról.
Tibor pedig beszélt a tájfutásról (!).
Sajnos a közvetítés alatt bevetített feliraton is tájfutóverseny szerepelt.
Az én ócska csöves, 55cm képátmérőjű készülékemen is kiférne a
tájékozódási futóverseny felirat, nem is beszélve egy mai egész
szobafalat beborító plazma csodáról.
Tán délutánig, amikor újra kapcsolják a helyszínt, orvosolhatók ezek az
apróságok.
Jó időt, jó pályákat, szoros küzdelmeket.