[Tajfutas] Felészülési lehetőség a Rövidtávú OB-ra

Gábor Surányi suranyigabi.76 at gmail.com
2015. Aug. 6., Cs, 23:00:19 CEST

Kedves Tájfutók!

Szeptember első hétvégéjén a ROB előtt egy héttel 4 rövidtávú futamot
ajánlunk a figyelmetekbe.

Szeptember 5-én Örökösföld kupa 2 forduló, terep park lakótelep. A két
futam között lehetőség van indulni a II. Denevér Trail-o kupán, illetve
első alkalommal megrendezésre kerülő selfi-O kupán. A verseny Örökösföldi
Egészségnap keretében kerül megrendezésre, ahol lehetőség nyílik egészséges
ételek kóstolására, illetve az első futamban megfáradt lábizmainak
gyógymasszőrök által történő átmozgatására, lazítására.

Szeptember 6-án Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Rövidtávú Bajnokság és Kórház
Kupa 2 forduló új térképen, park, lakótelep, illetve egy meglepetés.

Kiírások az MTFSZ versenynaptárában megtalálhatóak.
http://mtfsz.hu/megjelenites/versenynaptar/showevent.php?event=6013
http://mtfsz.hu/megjelenites/versenynaptar/showevent.php?event=6024

Mindenkit szeretettel várunk!

*Denevér Barlangkutató és *