[Tajfutas] Dunántúl Kupa

Wieder Ilona wieder.ilona at upcmail.hu
2015. Aug. 6., Cs, 15:57:37 CEST

Kedves Zsolt!

Csatlakozom az előttem szólóhoz!

Párommal  minden évben ott voltunk a Zsolt által rendezett versenyeken (az
ideit ki kellett hagynunk egyéb, családi program miatt, nagy
sajnálatunkra!), és igazán jól éreztük magunkat, jókat  futottunk, új
terepeken, új térképekkel, amelyeket időt, fáradtságot nem ismerve Verebélyi
Zsolti készített annak a 200 fő körüli létszámnak, aki eljött még
Budapestről is a versenyeire. A  Szajki tavakhoz, a Szelestei arborétumhoz,
a sárvári várba, Bük-fürdőre, Káldra, stb.

Nagyon hiányolnánk ezeket a jó hangulatú versenyeket, ha nem lennének!!!

Azt hiszem, sokak nevében írhatom:  NE HAGYD ABBA, ZSOLT!!!!

Üdv,

Wieder Ica

  _____