[Tajfutas] Mondd, Te mit választanál?

Miksi-TIPO tipomiksi at chello.hu
2015. Aug. 6., Cs, 09:59:00 CEST

Sziasztok!

Minden térkép generalizált! Csak az 1:1 méretarányú nem J

A kérdés az, milyen mértékben. Nekem tetszik Serdülő megoldása, de a
segédszintvonalakat csak ott tartom szükségesnek, ahol lényeges információt
hordoznak. Pl. Serdülő 2.-3. és 4. térképén a jobb szélen lévő réthez (a két
házzal) kifutó segédszintvonal K-Ny irányú része nem ilyen. Vagy Robi
7500-as térképén is kevesebb több lenne. Ahol a segédszintvonal a két
alapszintvonal között kb. félúton helyezkedik el, felesleges. (A "kb."-t is
hangsúlyozom.)

Amit viszont keveslek a térképeken: az eséstüskékkel történő spórolás.
Bonyolult domborzat esetén sokat segítene, ha bátrabban mernék alkalmazni.

Bogdány Miklós (Miksi)