[Tajfutas] sprint térkép

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Aug. 2., V, 23:03:22 CEST

Még az ISSOM normák előtt Veszprémben a lakótelepen. A négyemeletes
házak világosabb szürke jelet kaptak, míg a tízemeletesek sötétebbet.

Szia Zsolt,
Megoldható, hogy kapjak egy OCAD állományt a soproni térkép egy
darabkájáról?
Gondba vagyok az átjárok határvonalának vonalvastagságával is.
Házszegély 0,14, átjáró szegélynek a 007-s ügynöknek kellene lennie.