[Tajfutas] Klubok értesítése

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2015. Ápr. 24., P, 14:08:29 CEST

Sziasztok!

Én biztos lemaradtam vmiről, mármint a tájékozádási futó versenyek versenyszabályainak a módosításáról !(ha van ilyen ezen téren)

Régen úgy volt, hogy egy versenyre(bajnokságra) a benevezett klubokat, azok képviselőjének, a lebonyolítók legalább egy ÉRTESÍTŐT küldtek a rendezvényükről, ezt kiegészítve akár egy rajtlistával is.
Ez már nem kötelező?!
Ha már rajtlistát nem küldenek, legalább a rajtidőt közölhetnék?

Mi van akkor, ha vki, még postai úton küldi meg az adott versenyre a nevezését.

Az Eger kupa I. fordulója után itt van másik néma verseny:-Borsodi megyei egyéni bajnokság és diákolimpia
Keress,kutass mert lemaradsz a versenyről.
Jó van ez így?

 További Szép Napot!

Popey