[Tajfutas] 1989 WOC Skövde videó

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2015. Ápr. 19., V, 16:47:53 CEST

Köszönjük Pavlóéknak és neked , hogy a sportágunk jeles eseményét ilyen
módon is meg tudtátok örökíteni és azt közre is adtátok.
Már az első perc, első magyaros képe megfogott lásd: Földesi Tibi-Tüskés
Bandi .....

Egyébként 1989-ben sok magyarnak(legalább száznak!) volt lehetősége
személyesen is a skövdei vb-n, és annak kísérőversenyén részt venni.
...ki így, ki úgy utazott ki a svédekhez. Én az MTFSZ által Skerletz Iván fő
szervezésében indított honvédségi autóbusz utasa voltam.
Odafelé egy kicsit rinyáltam az éjszakai kompozástól,(Iván is aggódott
miattam, mert felszállás előtt elmondtam neki, lehet, nem bírom majd a
ringatózást, de Menyus (Tóth Sanyi és dr Nagy Árpi ) belémnyomatott egy
ampullát(házi pálinka)  így át is aludtam a fedélzeten a sötét órákat.
A Vb megtekintése mellett rengeteg egyéb programon tudtunk részt venni.
Egyszóval jó volt, szép volt! Kár, hogy a videón felismertek közül sokan már
nincsenek közöttünk.

További Szép Napot!
Popey