[Tajfutas] Régi Nők Lapja

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2015. Ápr. 18., Szo, 00:50:46 CEST

Zoltán diplomatikus helyzetértékelését merem kiegészíteni azzal, hogy
nem pusztán feledékenységről volt szó a vezetők részéről, hanem egy
nevelő célzatú döntésről.
Egy kemény figyelmeztetésről, hogy tanulja meg az a válogatott, hogy
kinek mit köszönhet.
Arról, hogy egy válogatottnak nem elég edzéssel és versenyzéssel éveket
feldobni az életéből,  meg is kell hunyászkodnia, mert bölcs vezetői
támogatása nélkül pofára fog esni.

Nem az 1976-os VB alkalmával kapott válogatott először ilyen leckét.
1962-ben az országos egyéni bajnok nem utazott.
1965-ben a válogatott öt tagját zárták ki, köztük Skerletz Ivánt.
Többeket személyes érintettség okán nem akarok említeni.
Ilyenkor a jól neveltek bocsánatot kértek és visszakönyörögték magukat.
Az önérzetesek, meg abbahagyták a versenyzést.

1976 azért volt más, mert egy valaki a csapatból vette a bátorságot és
harcosan kiállt a válogatott igazáért. Sejthette, hogy veszteni fog, de
mégis.
Sok minden megismétlődött azóta, csak ez a nyilvános kiállás nem...
Boxi