[Tajfutas] Régi Nők Lapja

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Ápr. 17., P, 08:31:11 CEST

Sziasztok,
Én azt hallottam az akkori esetről, hogy a versenyzők készültek
(keményen), de nagyon önállóan és ez is kiválthatta az akkori szöv. kap.
nemtetszését.
Tehát, érezhető volt-e az ellentét már a téli felkészítés kezdetén, első
szakaszában a legjobb versenyzők és az edző között?
A lemondásokat követően fiatalon (túl fiatalon) kerültem be a felnőtt
válogatottba, mint Toncsi, Mazsola és Madár is.
Mi csüngtünk Dixi edzői gondolatain, tanításain. Most is azt mondom,
hogy szakmailag és sportmenedzseri téren is a kor legképzettebb
tájékozódási futó edzője volt.