[Tajfutas] Tömegrajt közvélemény kutatás kiértékelése (Molnár Gábor)

László Pap paplaco56 at gmail.com
2015. Ápr. 15., Sze, 23:45:40 CEST

Majdnem olyan fiatal vagyok, mint Te. :) Voltak anno a teljesen egyenes
tömegrajtos váltók. OB-n sosem féltem az első futókkal rajtolni. Bíztam a
tudásomban és a futásomban. (Nemzetközin már húzósabb volt.)
Szerintem mindenki élvezte a tömegrajtot. Vagyis nem volt más alternatíva.
Ez csak egy szabály kérdése, mint ahogy holnaptól csak 90-el lehet autózni
a sztrádán. (Kivéve a kormánypártiakat. :)  )

Lacó