[Tajfutas] Régi Nők Lapja

Hajdu Kálmán hmarcell at startadsl.hu
2015. Ápr. 15., Sze, 17:46:43 CEST

Miután az akkori elnökség meghatározó szavazattal rendelkező tagjai már nincsenek közöttünk, nehéz lenne pontosan megismerni a részleteket. Én akkor a Minősítési és nyilvántartási Bizottságot vezettem, a nemzetközi versenyek engedélyezése az OTSH Sportágak főosztályához tartozott. Ez mondta meg hány elsőosztályú sportoló lehet, ez mondta meg azt is hány és milyen nemzetközi versenyen lehet résztvenni nevezni stb. (Még a klubboknak is ez a főosztály engedélyezet a kiutazást, azt hogy egyáltalán útlevelet kapjon valaki.
Csak mint érdekesség megjegyzem, akkor ennek a főosztálynak frissen kinevezett vezetőjét Schmitt Pálnak hívták. Biztosan tudható, hogy nem  Dixi döntött, Ő nagyjából csak elvitte a balhét, Hogy az elnökre és a főtitkára mekkora nyomás hatott "fentről" ki tudja. Persze a részvétel egy Tájfutó VB-n, 3. osztályú sportág lévén, biztos nem a legmagosabb szinten dűlt el, de azért nem is a Tájfutó Szövetségben. (Világversenyre csak központi keretből lehetett valutához jutni!)

Ilyen az élsportolók sorsa, és sajnos most sem sokkal jobb!