[Tajfutas] Régi Nők Lapja

Hajdu Kálmán hmarcell at startadsl.hu
2015. Ápr. 14., K, 12:15:52 CEST

Ugyan Boxi,

Mi változott volna? 2-3 éve teljesen hasonló (hasonló indítékok alapján) disznóságok voltak, csak és csupán, ezeket a sportolók kevésbé látványosan kezelték! Nem változnak az emberek, és a motivációk!
Nagyon, nagyon komolyan meg kell gondolni, ha valaki élsportoló szeretne lenni! Egy ilyen 3.-osztályú sportágban mint a Tájfutás még inkább.