[Tajfutas] Tajfutas digest, 79 kötet, 19 szám

Bácskai Béláné elektronika.3B at chello.hu
2015. Ápr. 13., H, 16:29:22 CEST

Szép Napot!
----- Original Message -----
From: <tajfutas-request at lazarus.elte.hu>
To: <tajfutas at lazarus.elte.hu>
Sent: Monday, April 13, 2015 12:00 PM
Subject: Tajfutas digest, 79 kötet, 19 szám

Tajfutas listára a leveleidet a következő címre küld
tajfutas at lazarus.elte.hu

Web-en keresztüli fel- vagy leiratkozáshoz látogass el ide
vagy, küldjél egy 'help' tartalmú levelet az alábbi címre
tajfutas-request at lazarus.elte.hu

A lista adminisztrátorát itt éred el
tajfutas-owner at lazarus.elte.hu

Levél tárgyának a tartalmára utaló szöveget adj meg, válasz esetén is,
mert sokat nem lehet megtudni, ha a levél tárgya valami ilyen "Re:
Tajfutas digest tartalma..."

Mai témák:

   1. Re: Egy kis érdekesség... (Marton Samu)
   2. Re: Régi Nők Lapja (Marosffy Dániel)
   3. Re: Régi Nők Lapja (Csongrádi Jenő)
   4. Re: Régi Nők Lapja (Marosffy Dániel)
   5. Re: Régi Nők Lapja (Csongrádi Jenő)
   6. Cikk - Kovács Attila Gábor (Kutnyánszky Ernő)
   7. Re: Régi Nők Lapja (Sramkó Tibor)
   8. 1990 OHEB helyezettek (Kutnyánszky Ernő)
   9. Tájbringa hétvége a RouteGadgeten (Jankó Tamás)
  10. Re: 1990 OHEB helyezettek (Kutnyánszky Ernő)

Message: 1