[Tajfutas] Régi Nők Lapja

Csongrádi Jenő jcsong at hu.inter.net
2015. Ápr. 12., V, 17:23:57 CEST

Dani, kár véleményt nyilvánítanod arról amiről fogalmad sincs. Az is látszik hogy a Sziebert Péter által csatolt cikket sem olvastad el, abból is sok mindent megtudhattál volna az egyik érintettől. Továbbra is az a véleményem hogy Dixi tisztességtelenül járt el a csapattal, akik korábban bizonyítottak és erre a skóciai VB-re is mindent megtettek a felkészülés során. A döntést lehet védeni, de az azt megelőző parasztvakítást nem.
Elfogadva Dani megjegyzését hogy haszontalan ez a vita a hozzá hasonlóan nem kellően tájékozottakkal, a továbbiakban nem szólok hozzá a témához.
Jenő