[Tajfutas] HOB egyéni vélemény

Muliter Gábor gabor.muliter at szamnetvill.hu
2015. Ápr. 6., H, 18:31:24 CEST

Sziasztok!

Igazságot tenni úgysem lehet,mindenkinek van valami igaza. De szerintem is egy színvonalas bajnokság volt, némi „gyerekbetegséggel „  mekspékelve.

Ami szerintem hiba volt: Két ilyen pici területbe besajtolni a legtöbb kategória pillangóit. Legalábbis az én tapasztalatom az volt, hogy nagyon sok futó volt a pillangós területeken, ami a pontfogást nagyban megkönnyítette.

A végére is kellett volna valami technikát beiktatni, mert így a pálya második fele (legalábbis a mi kategóriánkban ) szinte mezei futóversennyé avanzsálódott.

Az hogy nálunk ilyen picin múlott a győzelem nem azt jelentette, hogy végig együtt futottunk.  A pályán az első átmenetet kivéve nem láttam a dobogósokat. Az utolsó 3 átmenetben futottunk Egével, és Moha csak az átfutón csatlakozott.

Üdv mindenkinek:

Muli