[Tajfutas] Fw: túraverseny (Privát)

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2015. Ápr. 1., Sze, 10:48:12 CEST

Sanyi!

Nekem szerencsém volt az öcsém részéről ajándékként megkapnom a legutolsó TTB által összegyüjtött térképeket.(egyre több benne a park jellegű térkép,ez akár az illetékes vezetőink felé jelzés is lehetne.Kiszorulunk az erdőből!)

De a lényeg! Képzeld a csomagban benne volt a Tipo (talán, ezt nem tudom.. ) összes elmúlt évben kiadott tájfutó térképe is.

Ellenben a Bükk, Miskolc, DTC kiadások, közte az "Év térképe", valamint az ETC kiadású térképek nincsenek benne!
Vajon miért, azért amit Mozsár jelzett a 100 Ft-os térítési díjért, avagy ők nem akarnak együttműködni a sportág választott bizottságával?
Erre ki tudja a választ.

További, szebb, most már tényleg havaseső mentes napot !
 üdv :Popey