[Tajfutas] Misina-támadás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Sze. 16., K, 22:18:47 CEST

Sziasztok,
Amikor pár hete felfedeztem a címben szereplő verseny kiírását, azt
mondtam, hogy azt a kérdést tettem fel magamban, hogy miért nem tudták
kitalálni ezt nyolcvanas évek elején?
Most viszont, a nyikorgó fa eresztékekkel a térdeimben, azt mondom, hogy
köszi, de nem kérek belőle.
Az elektronikus újság 23. oldalán található a cikk.
<http://www.pecsma.hu/ph/?ev=2014&szam=36> (Keresd a "bokorugrót" a
sorok között.)
Itt pedig az útvonal YouTube filmecskéje.
<https://www.youtube.com/watch?v=4zLG0QzjrzQ>
Mellékletben a térképes útvonal. (Tán jobban látható rajta a liftezés,
mint a filmen.)
Anno (1977-79), az 1:45 és 2:39 közötti lefelé az edzések végét
jelentette számomra, de előtte ez mindig felfelé volt a 6:05-nél lévő
buszforduló (Vidámpark) PVSK öltöző megközelítéséhez. (Ez volt a
bemelegítés, oszt jöhetett az edzés) Kiindulópont a Pollack Főiskola
kollégiuma. (0:40 - közelében az elején)
Máté: Élményeid, benyomásaid?
Ádám: Mit szólsz hozzá?

Ui: egyszer kellett futnom egy afrikai futóval, valamikor szintúgy a
nyolcvanas évek elején Bp-n. Útvonal: Népstadion-Vörösmarty tér-Hősök
tere. Jól bírtam vele (csak a tüdőm majd kiszakadt és leszakadni viszont
nem szabadott, mert egy jótékonysági futás volt. Ő vitte előretartott
kézzel a fáklyát, mi pedig próbáltunk vele lépést tartani. Ugye így volt
Toncsi?) A kísérő csapatban voltak öttusázó olimpikonok is. :-))))