[Tajfutas] ROB kapcsán - Álljunk meg egy szóra

Cserteg István cserteg.istvan at chello.hu
2014. Sze. 14., V, 19:18:44 CEST

Egyrészt:
Plusz másfél órát várakozni a karanténban!

Másrészt:
Vannak sportágak, ahol 10 mp-ért, vagy 3 perces gyakorlatért utaznak
esetleg sokkal többet.

Szerintem az ésszerű feloldás a bajnoki rendszer átalakítása lenne:
selejtezők területenként, döntő csak a legjobb 15-20 versenyzőnek
összevont bajnokságok, mint a VB-n, egy időpontban és helyszínen
rendezett normál és sprint

CSI