[Tajfutas] pálya félrenyomás

Tamas TOTH info at geomega.hu
2014. Sze. 14., V, 18:18:47 CEST

Sziasztok!

Izgalmas, jó verseny volt a ROB, köszönjük a rendezőknek!

Az viszont tény, hogy a térkép papírja komoly kérdéseket vetett fel.
Láttam olyan sprint térképet, amit végig zacskóban tartva a pályán,
a célba érkezéskor a hajtásnál már le volt kopva a fekete.
Ezzel megszaggatva a sportpálya körüli kerítést.
Egy ilyen "apróság" akár komoly bosszúságot is okozhat a versenyen.

Tényleg jó lenne áttérni a Pretex papír használatára, ami alig valamivel
több költség és sokkal jobb papírminőség.

Üdvözlettel,

TT